1. Чи можна розміщувати оголошення про пошук роботи?

Ні, не можна. Якщо ви шукаєте роботу, то просто зареєструйтеся у нас на сайті і заповніть відповідні поля в своєму профайлі. Врахуйте, що ваш профайл буде відображатися в пошуку працівників тільки в тому випадку, якщо ви відзначили в профайлі поле "Я шукаю роботу".

2. Я не знаю до якої категорії віднести моє оголошення?

Якщо ви не можете вирішити до якої категорії віднести своє оголошення, перегляньте опис відповідної категорії на сторінці Категорії. І якщо у вас все ще виникли питання, зв’яжіться з нами через сторінку Контакти.

3. Які є обмеження при створенні оголошень?

На сайті дозволено розміщувати оголошення тільки про пошук працівників. Оголошення має відповідати категорії в якій воно розміщене. Всі оголошення, які не суперечать правилам сайту, дозволено розміщувати на сайті. Тому, перед початком створення оголошення, радимо ознайомитися з правилами сайту.

4. Як розмістити оголошення?

Для розміщення оголошення вам, перш за все, треба зареєструватися у нас на сайті. Якщо ви вже зареєстровані, то увійдіть на сайт під своїм логіном і паролем. У пункті меню "Профайл" виберіть підпункт "Додати оголошення".
На сторінці створення оголошення заповніть необхідні поля. Дотримуйтесь підказок які знаходяться під кожним полем. Врахуйте, що поля які позначені зірочкою, є обов’язковими для заповнення. Якщо всі необхідні поля не будуть заповнені або хоча б одне з полів буде містити помилку, оголошення не буде створене.

5. Чи можу я видалити своє оголошення?

Так, звичайно. Для цього перейдіть на закладку "Мої оголошення" в профайлі, і натисніть кнопку "видалити" біля відповідного оголошення.

6. Скільки часу зберігається оголошення?

Дата до якої буде зберігатися оголошення встановлюється при створені оголошення в полі "Дійсне до" (не більше ніж 60 днів з дня розміщення). Ви завжди можете змінити цю дату при редагуванні оголошення. По закінченні цього терміну оголошення стає неактивним, але не видаляється з системи. Ви завжди зможете зробити його активним, змінивши дату до якої оголошення є дійсним. Неактивні оголошення є недоступними для решти користувачів сайту.

7. Що робити, якщо я вважаю що оголошення іншого користувача не відповідає правилам сайту?

Якщо, на вашу думку, оголошення не відповідає правилам сайту, ви можете натиснути кнопку "поскаржитися" на відповідному оголошенні. Також ви можете зв’язатися з нами через сторінку Контакти, вказавши адресу чи номер даного оголошення і причину вашої скарги.

8. Моє оголошення неможливо знайти через пошук оголошень. Що мені робити?

Існує декілька причин:
1. Вийшов термін дії оголошення. У цьому випадку ви завжди можете продовжити його на сторінці редагування відповідного оголошення.
2. Ваше оголошення порушує правила сайту, і тому оголошення було заблоковане або видалене з нашого сайту. Перевірте вашу електронну пошту, на неї мав прийти лист з відповідним повідомленням.
3. Якщо причина не в попередніх пунктах, тоді зв’яжіться з нами через сторінку Контакти і ми спробуємо вам допомогти.

9. Навіщо потрібна реєстрація?

Реєстрація на сайті не є обов’язковою у тому випадку якщо вам достатньо тільки шукати та переглядати оголошення про роботу або профайли працівників. Але реєстрація є необхідною тоді, коли ви хочете розміщувати власні оголошення чи створити профайл працівника. Зверніть увагу, що реєстрація дає багато додаткових можливостей, таких як: зберігання в закладках оголошень та профайлів працівників, отримання листів про зміни на сайті, та інше.

10. Я працівник і хочу знайти роботу. З чого мені почати?

Перш за все вам необхідно зареєструватися на нашому сайті. Після успішної реєстрації вам потрібно заповнити всі необхідні поля в вашому профайлі. Обов’язково відзначте поле "Я шукаю роботу". Після цього інші користувачі зможуть знайти ваш профайл через пошук працівників.

11. Мій профайл неможливо знайти через пошук працівників. Що мені робити?

Існує декілька причин:
1. Ви забули відзначити поле "Я шукаю роботу" на сторінці редагування вашого профайлу.
2. Ви порушили правила сайту і ваш профайл був заблокований адміністрацією. . Перевірте вашу електронну пошту, на неї мав прийти лист з відповідним повідомленням.
3. Якщо причина не в попередніх пунктах, тоді зв’яжіться з нами через сторінку Контакти і ми спробуємо вам допомогти.

12. Чи можу я видалити профайл з сайту?

Так, звичайно. Для цього вам необхідно перейти на вкладку "Видалити профайл" у вашому профайлі. Після видалення вашого профайлу з нашого сайту також будуть видалені всі ваші оголошення, закладки та інша інформація яка пов’язана з вами.

13. Що робити, якщо я вважаю що профайл одного з користувачів не відповідає правилам сайту?

Якщо, на вашу думку, профайл якогось користувача не відповідає правилам сайту, ви можете натиснути кнопку "поскаржитися" на відповідному профайлі. Також ви можете зв’язатися з нами через сторінку Контакти, вказавши адресу чи номер даного користувача і причину скарги.

14. Я не можу зайти на сайт. Що мені робити?

Існує декілька причин:
1. Ви неправильно вводите свій логін чи пароль. Скористайтеся сторінкою відновлення паролю. На вашу пошту буде надіслано лист з новим паролем.
2. Ви порушили правила сайту і ваш профайл був заблокований адміністрацією. Перевірте вашу електронну пошту, на неї мав прийти лист з відповідним повідомленням.
3. Якщо причина не в попередніх пунктах, тоді зв’яжіться з нами черес сторінку Контакти і ми постараємося розібратися в цій проблемі.

15. Я маю пропозиції щодо покращення роботи сайту. Чи я можу їх запропонувати?

Ми завжди раді почути ваші пропозиції щодо покращення роботи нашого сайту. Ви можете зв’язатися з нами через сторінку Контакти. Нам завжди цікава ваша думка.

16. Я знайшов помилку на сайті. Що мені робити?

Ми будемо дуже вдячні якщо ви будете повідомляти нас про будь які помилки чи незрозумілі місця на нашому сайті. Ви можете зв’язатися з нами через сторінку Контакти. Це допоможе зробити наш сайт стабільнішим і зручнішим для вас та інших користувачів.